Saturday, January 9, 2010

pity.

pelik.
saya tak suka bila
ada orang rasa kesian pada saya.
pada masa yang sama,
if i'm going through tough times,
i'd be satisfied even if they seem only to notice
and/or react.
pape reaction la.
tapi,
bukan rasa kesian.
ego nye saya.

bukanlah bererti saya mahu sangat being noticed,
tapi hurmmm.. tak tahu la.
mungkin anda semua juga rasa yang sama.
mungkin.
tu assumption saya.

siapa yang tak suka attention?
habaq mai sket??

bagi saya, attention comes in many form.
attention yg cari publicity (capub)
attention mintak kesian
attention mintak kasih sayang
dan sebagainya.
tapi saya just nak yang last sekali.
*huhu.macam sangat kurang kasih sayang pulak bunyinye.

ye!
saya dah tau!!
saya tak mintak 'dikasihani'
saya cuma mahu sedikit 'sokongan'
i dun want your pity, but i'm asking for your support.
diri ini sangat lemah, serba kekurangan.
jadi, sokongan dapat membantu.
'kasihan' hanya akan melemahkan semangat.
tu pada pandangan saya lah.
tapi saya tidak menolak jika dikasihani.
siapalah saya nak pilih2 ni.

:)

terima kasih kepada kawan2 yang beri sokongan di saat saya down.
appreciate it.
really.

:)

xoxo,
~yours truly~

No comments:

Post a Comment