Thursday, July 23, 2009

kulari kehutan kemudian teriakku…
kulari kepantai kemudian menyanyiku…
sepi, sepi dan sendiri aku benci
aku ingin bingar, aku mau dipasar
bosan aku dengan penat dan enyah saja kau pekat
seperti berjelaga kusendiri
pecahkan saja gelasnya biar ramai, biar mengaduh sampai gaduh

ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
ditembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja loncengnya biar terdera
atau harus aku lari kehutan lalu belok kepantai
hurmm..
tetibe jek teringat aadc..
n teringat this particular song yg cinta nyanyi mase rangga bwk dier gi club tu.
sedap sangat..
huhuhu..

**********

hurmm..
sekarang ni rase sgt sunyi..
rmai kawan, tp rs mcm xde.
demanding sgt ke aku ni??
hurmm.. x tahulah..
hurmm..
i wish for a friend that could simply listen to all my sayings..
tp, mne nk dapat kwn mcm tu kn??

***********

hari ni x pegi kolej..
demam sejak kelmarin..
sampai tak larat nk bangun..
tp, mcm xde sape yg kisah sgt pon..
bukan nye dyorg terus xhiraukan..
tp..
*errmm..maybe saye yg manje sgt??*
saya dan dier same2 sakit..
tp dier sakit dulu..
so dier balik rumah dulu..
rase sedih jugak..
xde sape yg perasan saye xsihat hari tu.
hurmm..
but, nk buat mcm mne kn??
saya mmg xde kwn yg rapat di sini pon.
sy mmg dh terbiase xmo susahkan org..
(tp, sy harap ade org yg perasan.)
xde org yg perasan, so xde yg btol2 knal sy di sini..
well, come to think of it, xde yg btol2 fhm sy smpai skarang..
hanya dia yg plg knal sy pon, blom fhm sy sepenuh nya.
mungkin sy sgt complicated??
atau sangat ngada2??






No comments:

Post a Comment