Sunday, July 26, 2009

me, econs, lappie and (not forgetting) vico!!

hahahahaha..
agak2, tutorial econs dengan lappie, siapa yg menang???
hahahahaha..
dah memang confirm la lappie menang!!
hahaha..
sebab dari tadi saya bukak buku past years econs, bergerak macam siput..
bila jari jemari ni berjumpa lappie, terus laju saja nak menekan kursor2 di atas keyboard ni..
hahaha
congratulations to my lappie and tou you, sebab dah melajukan pergerakan pagi yang dah tinggal sisa saja ni..huhuhuhu..syabas!

****************

okay, semalam memang hari yang langsung tak produktif!!
seharian saya melayari internet buat bnde2 'lagha'.. :P
*dun blame me for that, i just addicted to facebook!!*

huhuhu..
semalam, saya mulakan hari dengan melipat kain kan..huhuhu..
selepas itu memang duduk menghadap lappie sajalah...memang tak buat ape dah..
satu2 application dalam facebook saya explore. ..
hahahah
*rase macam Dora The Explorer!!*

semasa saya sedang sibuk2 browsing game2 baru yang boleh memenuhi hatiku yang lara ini, (ececeh!) tiba2,
*jeng3!!! macam cerita hantu plak kan?? hehe ;P*

Mohd Hariz Nazimuddin memulakan salam dalam ruangan chat di facebook..
cuba teka dier nak ape??
tanya khabar??
mintak hutang??
kacau saya??nak kidnap saya??

tak..tak..tak..
*sambil menggeleng2 kepala ala2 ketua gang kapak dalam cerita stephen chow tu*

dier tanya saya, 'ko main restaurant city x?'
*hampeh!! ade ke patut dah besar panjang camtu main restaturant city!!*
ingat kan dier nak ingatkan saya buat kerja rumah yang belum siap lagi ke, tanya khabar ke..

heheheheh...
sebenarnya, saya pun pernah juga main Restaurant City tu..
hihhi ;P
tapi dah lama tinggal kan sebab malas nak tunggu lama2 nak dapat ingredients yang nak penuhkan menu tu!!
ok2, back to the story, sebenarnya, hariz nak trade some ingredients dengan saya.
sebab dier tengah cuti sekarang..
mesti xde kerja di rumah..bosan la tu..
nak dijadikan cerita, saya ingatkan dia mahu trade satu ingredient sahaja, tapi, (makdatuk!!)
sampai 8 ingredient sekali!!
*ish3!!! mentang2 saya sudah tidak bermain game tu, ambil kesempatan pula!!!*

huhuhu.. tapi saya tak kisah pun..saya bagi saja ingredient yang dia minta tu..
masalahnya, bila saya sudah membuka application Restaurant City tu, terus saya rasa macam nak terus bermain!!!
*hahahah.. saya tahu saya ni hampeh!!*

sudahnya, saya main Restaurant City sampai malam!! heheheehehe....
tapi, not bad juga game tu... comel!!
hahaha.. nanti nak main lagi!! sebab saya dah start decorate restaurant saya!!
hihhi..
nanti bile dah cantik, saya link kan eh??
sekarang ni masih malu mahu tunjuk..belum habis renovate!! hahaha..
*stay tuuuuuned!!*

hurm..saya sudah mula jadikan blog ni sebagai diary harian saya..
seronok pula.
hihhi..
sebab saya tahu tiada yang membaca, and kalau ada pun, orang yang tidak mengenali diri ini..
buat masa ini la..

xoxo,
sang penulis.



No comments:

Post a Comment