Thursday, February 18, 2010

cold feet.

hello hai.

hurm.

sekarang macam in the mood
nak dengar lagu puas2!
hee~~

baru pulang dari rumah.
penat?
mm..
tak.
mm..
tak taw.
:(

saya just terasa sumthin
bile nak tinggalkan rumah td.
sebak.
tak taw kenape.

kepulangan ke rumah kali ini
banyak mengingatkan saya mengenai
jalan hidup yang bakal saya lalui selepas ini.
selepas A level ini.

jalan yang baru.
the road not taken.
YET.
haha.poyo.

tak pasti jalan ke mana.
yang pasti,
jalan yang akan saya lalu nanti.
selepas ini.
tak lama lagi.

sudah sediakah?
saya kira, belum.
tidak.
saya belum sedia.
jika jalan yang itu yang akan saya lalui nanti.
terlalu banyak kemungkinan yang belum saya fikirkan.
apatah lagi nak tempuh.

bila difikirkan balik,
2 tahun ini adalah waktu untuk persediaan.
persediaan ke luar negara.
bukan secara lahiriah cuma,
tetapi juga rohaniah.
dah terlalu lama tinggalkan subjek2 rohaniah.
err..
sudah bersediakah saya?

belum saya kira.

bijam kata, i'm just having cold feet.
maybe.
hope that he's right.

*crossing fingers*

random: ouh, saya perlukan subang baru! :S

xoxo,
~yours truly~

1 comment:

  1. syhu! amazingly, sy rase mende yg same!!
    Im not ready to go tru that new chap of life yet.
    huhu.
    wtv it is, i know u'll do fine in UK.
    wish u best of luck. muashies2 x

    ReplyDelete