Friday, February 19, 2010

Cravings saya.

sweets.


sweets memang sedap.
saya suka...

m&m,

kinder bueno,
van houten-roast almond,
vochelle,

Mon Cheri,
cadbury old gold,

Snickers Almond,
saya suka makan.
tapi saya kurang gemar makan chocolate.
ye, yang di atas tu memang chocolate fevret saya.

*choc murah jek! =.="*


yang paling fevret would be Mon Cheri!!!
hee.
tapi jarang gile makan.
susah nk jumpe.
sedap3!
rase die lebey kurang fererro roche,
tapi lagi fine choc die.
:D
sdap3!
mao3!
tapi mane nak jumpe.
ntahla.
dah berapa tahun dah tak jumpe choc tu.
dan saya pon tak mencari.
entah.
craving saya bukan pada makanan yang manis.

saya suka food yang TAK manis.
huuu.
preferably, yang pedas dan masam.
no salty please.

food yang selalu saya cravingkan:
,


,

Whoahhhhhh!!! sedapnyeeeeeee.
mao makannnnnn!!!!!!!
*guling3 atas lantai*
:(

xoxo,
~yours truly~

3 comments:

  1. eh, akak pon suka Mon Cheri tu!
    ha'a kan, susah tul nak cari~

    lama gak tak makan~ T_T

    tapi dulu teringat, masa The Store tu is masih Fajar, situ ada....sekarang tak tau la plak~

    ReplyDelete
  2. mon cheri terbaekk!
    btw syhu, ko jgn macam2
    aku kat sini lg susa nak cari makan okayy T_T

    ReplyDelete
  3. heee.takpe. yang susah tu yg ko akan rase nikmat gile bile ko jumpe bnde2 yg aku senaraikan ni. heheheh.
    *KALAU jumpe.HAHAHAHAHA. bapak kejam.;P

    ReplyDelete