Thursday, December 31, 2009

study la oiy!

saya kena study
exam lagi a few days more.
chapters yg belum disentuh.
sgt2 banyak.
(memang literally tak sentuh pon)

saya kena kuat.
paksa rela.
nak hentam je, tak boleh.
regrets akan menyusul jadi 'penenang' jiwa.
selepas abes jawab exam.
so, study lah.

bagi saya,
ikhlas untuk buka buku n study,
sangat penting.
kalau tak ikhlas,
tiada apa yang akan register dalam kepala.
buang masa.
baik tido.
makan ke.
main guli ke.
nengok otomen ke.

tapi,
sejak akhir2 ni,
hati ni mmg rindukan perasaan itu.
seakan2,
sudah tidak mahu mengunjungi saya dh.
sudah lupa,
macam mana nk singgah di hati saya.

saya bingung.
kenapa perasaan tu tak datang2.
merajuk ke?
(of course tak! duhhh!!)
atau saya yang tak jemput?

saya tak mampu nak jawab.
=.="

xoxo,
~yours truly~

No comments:

Post a Comment